47 Geslaagden bij Zwemvereniging Beek en Donk

47 kandidaten van Zwemvereniging Beek en Donk mochten zondag 28 januari op voor het felbegeerde zwemdiploma. Er was volop publiek aanwezig en de kandidaten hebben allemaal supergoed hun best gedaan.

Met trots kan gezegd worden dat de kandidaten hebben laten zien dat zij hard geoefend hebben om aan de eisen van de verschillende diploma’s te voldoen. De inzet van de kandidaten en trainers heeft tot een spetterend resultaat geleid.

Zwemvereniging Beek en Donk feliciteert de geslaagden met het behalen van hun zwemdiploma.

Diploma A: Alex, Bryan, Guusje, Gyano, Hanna, Isra, Joy, Jurgen, Kay, Rico, Serin, Shayma & Taim
Diploma B: Alexia Maria, Aminadab, Chelsey, Elaf, Hannah, Ian, Kayla, Meberhit & Salih
Diploma C: Aminata, Anas, Iris, Jara, Jayden, Jop, Mila, Paolo, Pim & Reda

Zwemvaardigheid 1: Aissata, Dyon, Harissatou, Kyla, Sebal, Sofie & Winsten

Snorkelen 1: Siham & Yannick

Snorkelen 2: Dana
Snorkelen 3: Fedde & Hille

Survival 3: Fleur, Nienke & Noralin

Zwemvereniging Beek en Donk werkt met gediplomeerde zwemonderwijzers en voldoet aan de landelijke kwaliteitseisen van de Nationale Raad Zwemveiligheid. Zwemvereniging Beek en Donk is in het bezit van de Licentie Nationale Zwemdiploma’s. Deze licentie biedt de zekerheid dat de betreffende zwemlesaanbieder opleidt tot de Nationale Norm Zwemveiligheid en dat deze door de Nationale Raad Zwemveiligheid wordt gecontroleerd op diverse kwaliteitscriteria.

Zwemvereniging Beek en Donk bedankt alle vrijwilligers die ervoor gezorgd hebben dat het weer een geslaagde dag was!

Ben jij nog geen lid van Zwemvereniging Beek en Donk, maar ben je wel nieuwsgierig geworden? Neem dan eens een kijkje op onze website of stuur een e-mail met je vraag naar info@zwemverenigingbeekendonk.nl.