Zwemvereniging bezoek Monkey Town Veghel 24 Feb 2024

Beste jongens en meisjes,

Op zaterdag 24 februari 2024 staat er een activiteit op het programma voor al onze leden in de leeftijd van 4 t/m 8 jaar. Hier zijn géén extra kosten aan verbonden.

Aangezien het vorig jaar een daverend succes was, willen we ook dit jaar weer naar Monkey Town gaan. Het adres van Monkey Town is Middegaal 25, 5461 XL Veghel.

Geweldig toch? Heb je zin om mee te gaan? Schrijf je dan uiterlijk donderdag 14 februari 2024 in via de website (inloggen vereist) of mail ons op activiteitencommissie@zwemverenigingbeekendonk.nl

We verzamelen om 9:45 uur op de parkeerplaats bij de brandweerkazerne, Raadhuisplein in Beek en Donk. Vanuit daar vertrekken we om 10:00 uur met de auto naar Veghel. Rond de klok van 15:00 uur zijn we hier weer terug. Bij niet genoeg auto’s kan de activiteit helaas niet doorgaan!!

Tijdens de activiteit zijn wij voor NOOD bereikbaar op nummer: 0413 - 231 231 Monkey Town in Veghel.

LET OP: Er mogen géén waardevolle spullen, geld en etenswaren meegenomen worden. Wij zorgen voor de lunch, drinken en iets lekkers. Zorg ervoor dat je sokken meeneemt, anders mag je niet op de klimtoestellen.

Voor vragen kun je op het zwembad terecht bij één van de leden van de activiteitencommissie of mail je vragen naar activiteitencommissie@zwemverenigingbeekendonk.nl.

Groetjes van de activiteitencommissie,

Bjorn, Marijke, Remon, Indy en Jeroen