De Snorkel - Bjorn Vereiijken

De komende weken willen we het huidige bestuur aan jullie voorstellen.

eze keer in de SNORKEL: Bjorn Vereijken

Mijn naam is Bjorn Vereijken.

Ik ben 48 jaar en ben getrouwd met Wendy die ook al jaren lang lid is van onze vereniging.

Daarnaast heb ik twee kinderen, Luuk en Nienke. Nienke zwemt ook en help tegenwoordig ook met zwemles geven, daar ben ik in 1996 mee begonnen en doe dit nog steeds met veel plezier.

De appel valt niet ver van de boom.

Verder ben ik werkzaam als production engineer bij een Japans electronica bedrijf in Den Bosch.

Ik ben lid sinds: 1980.

Binnen onze vereniging verricht ik de volgende taken:

Ik ben, nadat ik jaren contact persoon tussen bestuur en trainers ben geweest, bestuurslid geworden. In februari heb ik de functie van voorzitter gekregen, een belangrijke functie. Zorg dragen voor een gemoedelijke sfeer voor zowel leden, trainers als bestuur in een moeilijke tijd is een uitdaging. Maar ik ga deze uitdaging graag aan en ben er van overtuigd dat dit moet gaan lukken met bovenstaand team! Verder ben ik zoals boven al beschreven trainer (nu de A-baan en snorkelen), examinator en lid van de activiteitencommissie.

Bijzondere zwemweetjes van Bjorn:

1. Met wie zou jij wel een baantje schoolslag willen zwemmen en waarom?

Met Nienke want als ik naast haar zwem moet ze altijd naar mijn lachen!

1. Wat zou je het liefst elke donderdag willen eten? En dan voor of na de zwemles?

Iets wat heel snel klaar is, want anders kom ik te laat voor het zwemles geven.

1. Heb je naast zwemmen nog meer hobby’s?

Kijk graag film, ik lees graag een boek en ga graag naar het voetbal kijken van mijn zoon Luuk