De Snorkel - Annelies van Neerven

De komende weken willen we het huidige bestuur aan jullie voorstellen.

eze keer in de SNORKEL:  Annelies van Neerven

Mijn naam is Annelies van Neerven.

Ik ben 53 lentes jong, bijna 27 jaar getrouwd en moeder van 2 zonen. In het dagelijks leven werk ik als begeleider op een dagbesteding met meervoudig beperkte volwassenen.

Ik ben lid sinds: 2007 -2012 en vanaf 2016 weer terug gekeerd

Binnen onze vereniging verricht ik de volgende taken: Ik begeleid de mensen in de G baan. Daar haal ik veel energie uit om hun plezier te zien hebben tijdens hun zwem uur. Er wordt vaak veel gekletst maar ook hard gezwommen. Sinds februari, 2023, ben ik toe getreden tot het bestuur waarbij ik me in ga zetten voor de attenties

Bijzondere zwemweetjes van Annelies:

1. Met wie zou jij wel een baantje schoolslag willen zwemmen en waarom?

Maarten van der Weijden, omdat hij altijd strijdbaar is ondanks dat hij veel tegenslagen heeft gekend in zijn gezondheid.

1. Wat zou je het liefst elke donderdag willen eten? En dan voor of na de zwemles?

sushi

1. Heb je naast zwemmen nog meer hobby’s?

Ga graag fietsen en op vakantie met caravan. Of een avond of middag iets leuks doen met vrienden.