Welkom

Welkom op de website van Zwemvereniging Beek en Donk! Leuk dat je een kijkje neemt.

Sinds 1971 geven wij zwemles, we zijn begonnen in Helmond, maar sinds 1994 is onze thuisbasis Zwemrecreatie “Drie Essen” in Beek en Donk.
Ongeveer 40 donderdagen per jaar kunnen kinderen en volwassenen zwemmen op een ontspannen en leuke manier. Het plezier krijgen en hebben in zwemmen staat bij ons voorop en er wordt uiteraard geoefend voor verschillende zwemdiploma’s. Ook volwassenen kunnen bij ons terecht om te leren zwemmen, daarnaast is er de mogelijkheid om te trimzwemmen. Verder worden er diverse activiteiten in en buiten het zwembad georganiseerd.

Wij nodigen je uit om onze site verder te bekijken. Je mag ook altijd op donderdagavond bij het zwembad komen kijken.

Graag tot ziens,
Zwemvereniging Beek en Donk