Succesvolle Survival-les 21 maart 2024

Zwemmen is veel meer dan baantjes kunnen zwemmen. Soms ga je kopje onder, soms stoot je tegen iemand aan, soms ligt er iets in je zwemgebied. Wat nu? Dat is anders dan anders.

Nederland is een waterland, met veel water om ons heen. Als je per ongeluk te water gaat heb je over het algemeen geen zwembroek aan, maar gewone kleren.

Op donderdag 21 maart hebben we onze jongste leden kennis laten maken met “anders” zwemmen. Alle leden hadden een T-shirt aan en onze vereniging had verschillende spannende onderdelen bedacht. Rennen, kruipen, rollen over een loopmat. Springen en kopje onder gaan in een wak. Roetsen van een glijbaan, ringen opduiken, spelletjes met een flexibean.

Het was een geslaagde zwemavond. De kinderen, maar ook de begeleiding, hadden het reuze naar hun zin. De tijd vloog voorbij. De survival-les is zeker weer voor herhaling vatbaar.

Log in en bekijk het fotoalbum van de geslaagde avond

Op donderdagavond 21 maart hebben we de jaarlijkse clubkampioenschappen gezwommen.  Het was een geweldige avond met veel blije en… Meer >

Jubilarissen 2024

08 februari 2024