Aanmelden als lid van zwemvereniging Beek en Donk

Haal je zwemdiploma bij ZWV Beek en Donk

Lid worden
Om lid te worden van Zwemvereniging Beek en Donk kun je onderstaand formulier invullen en digitaal versturen.

Na het versturen van het formulier ontvang je een automatische bevestigingsmail. Heb je deze bevestigingsmail niet ontvangen neem dan contact met ons op via ledenadministratie@zwemverenigingbeekendonk.nl.

Indien je hulp nodig hebt met het aanmelden kom dan op donderdagavond naar het zwembad. We kunnen dan samen het aameldingsformulier invullen.

Wachtlijst
Voor kinderen die zich aan willen melden voor zwemdiploma A geldt een wachtlijst. De wachttijd is afhankelijk van de lengte van de wachtlijst en de doorstroom in de badjes. De wachttijd kan variëren en is gemiddeld zo'n 1,5 tot 2 jaar. Vanaf 4,5 jaar kunnen kinderen bij ons terecht om te leren zwemmen. Het is uiteraard mogelijk en dus ook raadzaam om je kind al eerder aan te melden.

Voor kinderen die al in het bezit zijn van een of meerdere diploma’s wordt gekeken of er plaats is bij het betreffende diploma.

Mocht je vragen hebben over de wachtlijst, dan kun je contact met ons opnemen via mail: ledenadministratie@zwemverenigingbeekendonk.nl.
Lid worden

Adresgegevens

Bankgegevens

Zwemmen

Denk hierbij aan relevante informatie voor onze lesgevers en trainers, bijvoorbeeld op het gebied van gezondheid, bijzonderheden met betrekking tot gedrag, enzovoort.

Zijn er meer kinderen van u die op donderdagavond zwemles hebben?
Zo ja, wie en hoe laat:

Indien minderjarig: Vul de naam & e-mailadres van een ouder/voogd in