De Snorkel - Marijke van de Kerkhof

De komende weken willen we het huidige bestuur aan jullie voorstellen.

eze keer in de SNORKEL: Marijke van de Kerkhof

Mijn naam is Marijke van de Kerkhof. Ik ben getrouwd met Willem en we hebben samen 3 kids. Alle drie heerlijk aan het puberen en de wereld aan het ontdekken. Zwemmen vind ik heerlijk, maar ook wandel ik graag met onze hond Joep.

Ik ben lid sinds: september 2007. Eigenlijk ben ik samen begonnen met mijn oudste zoon. Hij in badje 1, ik het laatste uur bij trimzwemmen. Het bleek zo’n gezellige club te zijn dat ik ook snel begonnen ben met assisteren van de zwemlesgevers. In 2015 heb ik zelf mijn diploma gehaald voor het Lesgever Zwem-ABC. Echt een super leuke opleiding waar ik veel heb geleerd.

Binnen onze vereniging verricht ik de volgende taken: Zoals gezegd ben ik begonnen als assistent trainer, vervolgens gediplomeerd lesgever Zwem ABC sinds 2015. Ik heb ff geen idee wanneer ik ben toegetreden tot de activiteitencommissie, maar toch ook al weer een aantal jaren. Ook heb ik geholpen met het reilen en zeilen omtrent het toezichthouden op zondag (wat we enkele jaren in samenwerking met Drie-essen hebben gedaan). Ook enkele teambuildingsuitjes staan achter mijn naam. En tot slot ben in afgelopen februari, 2023, toegetreden tot het bestuur. Ik hoop hier mijn steentje te kunnen bijdragen.

Bijzondere zwemweetjes van Marijke:

1. Met wie zou jij wel een baantje schoolslag willen zwemmen en waarom?

Met de minister van “zwemonderwijs”, om het belang van goed zwemonderwijs duidelijk te maken. Dat de verschillen gewoon te groot worden. Wellicht schoolzwemmen weer bespreekbaar maken.

1. Wat zou je het liefst elke donderdag willen eten? En dan voor of na de zwemles?

Een heerlijke pasta, met veel groentes. Niet door mijzelf bereid, want ik ben niet zo’n keukenprinses. En dan voor het zwemmen, zodat ik alle power heb om een geweldige zwemles te geven.

1. Heb je naast zwemmen nog meer hobby’s?

Mijn gezin vind ik heel belangrijk, ben dan ook graag thuis. Samen klussen met mijn man vind ik heerlijk en gezellig, we zijn een goed team.

En als je dan alle avonturen van je kids aanschouwd, geniet ik hier in volle teugen van; dat is dan echt wel een TOP hobby.

Geen nieuwsberichten gevonden

Daphne bedankt