De Snorkel - Marieke Vermeulen

De komende weken willen we het huidige bestuur aan jullie voorstellen.

eze keer in de SNORKEL: Marieke Vermeulen

Mijn naam is Marieke Vermeulen.

Ik ben de moeder van Yannick en Dyon Knaapen. Zij zwemmen in het tweede uur, zwemvaardigheid en survival. Omdat onze jongens met veel plezier bij Zwemvereniging Beek en Donk zwemmen en de zwemvereniging altijd hulp kan gebruiken heb ik me aangemeld bij het bestuur.

Ik ben lid sinds: 09-02-2021

Binnen onze vereniging verricht ik de volgende taken: binnen het bestuur vervul ik de functie van secretaris. Daarnaast help ik om het bad tijdens de zwemavond. De meeste kinderen kennen mij van het helpen aantrekken van de drijfmiddelen en de aanwezigheidsregistratie op de tablet.

Bijzondere zwemweetjes van Marieke:

1. Met wie zou jij wel een baantje schoolslag willen zwemmen en waarom?

Hmmmm, ik zwem zelf niet maar als ik zou gaan zwemmen zou ik het leuk vinden om mijn zwemtechniek te verbeteren. Ik zou dan graag met de trainers willen zwemmen.

1. Wat zou je het liefst elke donderdag willen eten? En dan voor of na de zwemles?

Op donderdag is het altijd racen om op tijd bij de zwemles te zijn. Dus dan eten we vaak iets lekkers en makkelijks namelijk verse pasta. Dat vinden de jongens ook erg lekker.

1. Heb je naast zwemmen nog meer hobby’s?

Ik vind het leuk om te volleyballen en tennissen. En in de winter een keertje skiën.