Van Heugten CV techniek & Sanitair (Helmond)

Nieuwe T-shirt sponsor erbij

Enige tijd geleden zijn wij gevraagd of wij interesse hadden om zwemvereniging Beek en Donk een warm hart toe te willen dragen, in de vorm van T-shirt sponsoring. Eén van onze medewerkers is al jaren vrijwilliger bij jullie en dat waarderen wij enorm. Inmiddels hebben we ook een grote klantenkring in Beek en Donk opgebouwd en liggen zelfs de routes van Rudi van Heugten in Beek en Donk. Dit alles was reden genoeg om zwemvereniging Beek en Donk te sponsoren.

Maar wie zijn wij?

Van Heugten CV techniek &Sanitair is gevestigd aan de Horstlandenpark 4 te Helmond.

Ons familie bedrijf werd opgericht in 1982 door Jos van Heugten en heeft in de loop der jaren de nodige kennis, ervaring en expertise verworven. Inmiddels wordt er door de nieuwe generatie in de vorm van Rudi van Heugten en zijn partner Nicole van de Bogaart hard gewerkt om het bedrijf door te ontwikkelen, op het gebied van duurzaamheid kwaliteit en service.

Tot de diensten van ons bedrijf behoren onder andere het installeren, onderhouden en repareren van centrale verwarmingssystemen en vloerverwarmingssystemen. Maar ook voor duurzame oplossingen in de vorm van bijvoorbeeld (hybride) warmtepompen, bent u bij ons aan het juiste adres.

Van Heugten cv techniek & sanitair kan tevens de installatie van uw badkamer verzorgen, inclusief alle bijbehorende werkzaamheden. Ook voor vervangen van uw toilet of kraan kunt u bij ons terecht. Wij hebben vele soorten en maten designradiatoren op voorraad.

Van Heugten cv techniek & sanitair richt zich met name op de particuliere sector. Mede door deze aanpak zijn wij in staat maatwerk te leveren. U kunt bij ons terecht voor een deskundig advies. Neemt u gerust contact met ons op voor meer informatie. info@vanheugtencv.nl | 0492 - 386 100

Tot slot rest het ons Zwemvereniging Beek en Donk nog veel zwemplezier te wensen.

Met vriendelijke groeten,

Team Van Heugten