Korte terugblik op de herstart

Beste leden,

Sinds donderdag 28 mei zijn we weer begonnen met het hervatten van het meeste van ons zwemaanbod. Een korte terugblik met een aantal wist je datjes.

Wist je dat. . . ;
- We het erg fijn vinden om elkaar weer te zien op het zwembad?
- We de meeste zwemlessen weer kunnen geven?
- Het voor iedereen best een beetje gek en wennen was die 1,5 meter op het zwembad? Niet naar de toilet kunnen en andere afspraken over het omkleden.
- We erg trots zijn op onze leden en vrijwilligers?
- We merken dat de protocollen goed worden nageleefd?
- Het echt heel belangrijk is dat je in je badkleding naar het zwembad komt en thuis naar het toilet bent geweest?
- Het ook erg belangrijk is dat je op tijd komt? Dus ook niet eerder dan 5 minuten voor start van je zwemles!
- We vorige week donderdag iedereen getrakteerd hebben op een strippenkaart van ijssalon de verrassing?
- We iedereen namelijk willen bedanken voor het geduld toen we geen zwemlessen konden verzorgen en voor de goede medewerking bij de herstart van het zwemaanbod!
- We nog niet al onze leden zien tijdens de zwemlessen? Voel je welkom om weer te komen zwemmen!
- Als je alsnog gebruik wilt maken van het baantjes zwemmen tussen 20:45 - 21:45 uur dat je jezelf dan even moet aanmelden per mail?

Tot slot: We zwemmen nog 3 avonden (2 juli is de laatste zwemavond). Daarna wordt de nieuwe jaarkalender voor seizoen 2020/2021 gemaild. We kunnen alvast verklappen dat we een extra lang zwemseizoen aanbieden (4 extra zwemavonden), waaronder 1 extra moment van diplomazwemmen in oktober!

Spetterende groet,
Team Zwemvereniging Beek en Donk