Hervatten zwemaanbod vanaf donderdag 28 mei

Beste leden,

Bedankt voor jullie geduld de afgelopen weken, waarin je niet kon komen zwemmen.

Zwemmen zorgt voor plezier, veiligheid en fitheid. Er is door de zwembadbranche intussen een protocol opgesteld om het zwemmen in de binnenbaden weer veilig en verantwoord te hervatten. Wij hebben de richtlijnen uit het protocol omgezet naar protocollen die passend zijn voor onze vereniging. We zijn blij dat we kunnen laten weten dat zowel de gemeente als zwembad de DrieEssen ons toestemming heeft verleend om ons zwemaanbod weer te mogen hervatten vanaf donderdag 28 mei 2020.

In het belang van de volksgezondheid en de gezondheid van onze (team)leden zullen wij de maatregelen uit de protocollen uitvoeren en handhaven. De gemeente verzoekt ons ook om een ‘zero tolerance’ beleid. Zorg er dus voor dat je de protocollen goed hebt doorgelezen! Alleen op deze manier kunnen we er samen voor zorgen dat iedereen op een veilige en verantwoorde manier gebruik kan maken van ons zwemaanbod. Wanneer je de protocollen niet goed hebt doorgelezen en dus niet goed voorbereid naar het zwembad komt kan dit betekenen dat je geen toegang krijgt tot het bad.

We hopen op ieders begrip en medewerking om samen dit zwemseizoen toch nog op een fijne manier af te kunnen sluiten.

Alle protocollen en informatie (waaronder aangepaste lestijden voor een aantal banen) vind je op onze website: https://www.zwemverenigingbeekendonk.nl/covid-19

De leden die vooralsnog geen gebruik gaan maken van de hervatting van het zwemaanbod hopen we in ons nieuwe zwemseizoen weer te mogen begroeten op het zwembad.

Spetterende groet,

Bestuur Zwemvereniging Beek en Donk

Zwemmen is veel meer dan baantjes kunnen zwemmen. Soms ga je kopje onder, soms stoot je tegen iemand aan, soms ligt er iets in je… Meer >

Op donderdagavond 21 maart hebben we de jaarlijkse clubkampioenschappen gezwommen.  Het was een geweldige avond met veel blije en… Meer >