5 Oktober Activiteit 9 t/m 15 jaar Zwemmen Sportiom

Beste jongens en meisjes,

Op zaterdag 5 oktober 2019 staat er een activiteit op het programma voor al onze leden in de leeftijd van 9 t/m 15 jaar (mits in het bezit van minimaal diploma B).

Er zijn hier géén extra kosten aan verbonden.

Dat jullie van zwemmen houden weten we natuurlijk allang, maar wat nou als we gaan zwemmen bij;

Sportiom 's-Hertogenbosch (Victorialaan 10, 5213 JE ’s-Hertogenbosch)

Geweldig toch? Heb je zin om mee te gaan?

Geef je dan uiterlijk vóór 2 oktober 2019 op, door het inschrijfformulier op onze website in te vullen (wel eerst persoonlijk inloggen natuurlijk) of stuur een e-mail naar activiteitencommissie@zwemverenigingbeekendonk.nl Vermeld dan even je naam, telefoon nummer en of je ouders mee willen rijden.

Op zaterdag 5 oktober verzamelen om 10:15 uur op de parkeerplaats bij de brandweerkazerne, Raadhuisplein - Beek en Donk. Om zo, met auto’s, om 10:30 uur te vertrekken naar het Sportiom.

Rond de klok van 17:00 uur zijn we hier weer terug.

Bij niet genoeg auto’s kan de activiteit helaas niet doorgaan!!

LET OP: Er mogen géén waardevolle spullen, geld en etenswareen mee genomen worden. Wij zorgen voor een lunch, 1x drinken en wat lekkers. Enkel extra drinken mag meegenomen worden.

TIP: neem een grote tas mee waar AL je spullen (ook je schoenen en jas) makkelijk in kunnen, die zetten we dan bij onze verzamelplek.

Voor NOOD zijn we die dag bereikbaar op telefoonnummer: 06-29 077 877 (Marijke).

Voor vragen kun je op het zwembad terecht bij één van de leden van de activiteitencommissie.

Groetjes van de activiteitencommissie,

Björn, Joris, Remon, Indy en Marijke