Spetterende seizoensluiting

Zwemvereniging Beek en Donk heeft donderdag het zwemseizoen afgesloten met 2 zwemuren vol speelplezier. Alle leden mochten hun ouder, broer, zus, vriendje of vriendinnetje meenemen om op een gezellige manier het zwemseizoen af te sluiten. De leden zonder zwemdiploma hebben zich een uur lang vermaakt in het ondiepe water waar allerlei zwemkunsten werden gedemonstreerd en waar heerlijk werd gespeeld. De leden met een zwemdiploma mochten ook in het diepe zwemmen en zij hebben lekker met een mat en strandballen gespeeld, voorwerpen van de bodem opgedoken of spetterende bommetjes gemaakt. Iedereen heeft zich heerlijk vermaakt!

Ook waren er 4 leden die hun zwemdiploma A nog hebben gehaald op deze laatste zwemavond. Zwemvereniging Beek en Donk feliciteert Bilal, Sati, Zely en Liza met het A diploma!

Met de volwassen leden heeft de vereniging het seizoen met een drankje en een hapje afgesloten bij Café Thuis. De zwemvereniging bedankt Café Thuis voor de sponsoring van de drankjes en heerlijke bittergarnituur.

Zwemvereniging Beek en Donk wenst alle leden een fijne en zwemveilige zomervakantie, met hopelijk genoeg waterpret.

Zwemmen is veel meer dan baantjes kunnen zwemmen. Soms ga je kopje onder, soms stoot je tegen iemand aan, soms ligt er iets in je… Meer >

Op donderdagavond 21 maart hebben we de jaarlijkse clubkampioenschappen gezwommen.  Het was een geweldige avond met veel blije en… Meer >