Rabobank Clubkas Campagne

Oproep aan alle leden!

Breng jouw stem uit en steun Zwemvereniging Beek en Donk!

Rabobank Peel Noord organiseert wederom de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen en stelt hiervoor € 125.000,- beschikbaar! Ook onze club doet mee!

Van 4 tot en met 30 april mogen leden van Rabobank Peel Noord vijf unieke stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs. Elke stem is geld waard! Onze club ontvangt het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is. Het is voor onze vereniging dus belangrijk om zoveel mogelijk stemmen te vergaren.

Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken voor de uitbreiding van onze duik- en spelmaterialen om het plezier in zwemmen te bevorderen tijdens het oefenen van de diverse (survival)onderdelen van de diploma's.

Het zou fantastisch zijn als jij, jouw familie en vrienden stemmen geven aan Zwemvereniging Beek en Donk tijdens de Rabobank Clubkas Campagne.

Kijk voor meer informatie op www.rabobank.nl/peelnoord

Alvast bedankt voor jouw steun!

Team Zwemvereniging Beek en Donk