Nat 'carnavalspekske' bij de Zwemvereniging!

De zwemlessen bij Zwemvereniging Beek en Donk stonden donderdag avond 28 februari in het teken van carnaval. Veel leden gingen dan ook met hun ‘carnavalspekske’ te water! De zwemlessen werden in carnvalssfeer gehouden. Er stond carnavalsmuziek op, er was een heuse polonaise door het water, er werden spelletjes gedaan, er werd gedanst, van de kant gesprongen en er waren vooral veel enthousiaste leden!

Voor de best verkleedde zwemmer uit elk badje en uit elke baan was er een snoepzak als prijs! Alle leden kunnen inloggen op de website om de foto’s van deze carnavalsles te bewonderen.

Zwemvereniging Beek en Donk bedankt Elsina en Marloes voor de organisatie van deze avond. In de kleedkamers werd er al besproken welke outfit volgend jaar zal worden aangetrokken. Dus. . . Volgend jaar weer?!