Wist je dat. . . Oktober 2018

Beste leden, beste ouders/verzorgers,

We zijn alweer een aantal weken gestart met het nieuwe zwemseizoen. Tijd voor weer een nieuwe ‘wist je dat…’ nieuwsbrief.

Wist je dat . . . ;

• We deze herfstvakantie niet zwemmen en we iedereen een fijne vakantie toewensen!

• We de donderdag na de herfstvakantie de survival les op de kalender hebben staan, voor alle leden zonder zwemdiploma die van 18:45-19:15 of van 19:15-19:45 uur zwemmen. De survival les is op de tijd dat je normaal ook zwemt. Om voor een echt survival gevoel te zorgen is het de bedoeling dat je in een t-shirt komt zwemmen. Het survival is een belangrijk onderdeel binnen het Zwem ABC. De kinderen die in het bezit zijn van een zwemdiploma volgen gewoon de normale zwemles.

• Je op donderdag 8 november mag komen kijken aan het bad. Tijdens de kijkles kun je zien hoe de les verloopt en na afloop kun je de trainer vragen stellen over de voortgang van de zwemvaardigheden van je kind. We staan je graag te woord tijdens deze kijkles!

• Je via de App Store de ‘Club Assistent’ App kunt downloaden. Na het downloaden moet je je vereniging zoeken; typ dan ‘Beek en Donk’ in. Je kunt vervolgens inloggen met je e-mailadres en wachtwoord wat je ook gebruikt om in te loggen op de ‘my club’ pagina. In deze app vind je een overzicht van nieuws, activiteiten, trainingsdata, de beoordelingen e.d. Een extra handigheid is dat het mogelijk is om een ‘account toe te voegen’ indien er meer dan één lid met hetzelfde e-mailadres is geregistreerd. Zo kun je bijvoorbeeld gemakkelijk switchen tussen de beoordelingen van meerdere kinderen uit één gezin (en hoef je niet elke keer opnieuw in te loggen).

• Deze maand de Nationale Raad Zwemveiligheid het 20-jarig bestaan van het Zwem-ABC viert? Klik hier om het persbericht te lezen dat zij hebben uitgebracht.

• We op zoek zijn naar enthousiaste leden/ouders/verzorgers die een plaats in het bestuur willen innemen! Heb je interesse of vragen dan kun je die op donderdag avond stellen aan één van de bestuursleden of je kunt een mail sturen naar voorzitter@zwemverenigingbeekendonk.nl. We hopen op versterking van ons team!

• We op zoek zijn naar nieuwe mogelijkheden voor sponsorwerving! Heb jij een bedrijf of ken jij iemand met een bedrijf die onze vereniging wil sponsoren dan horen we dat graag! Met extra inkomsten vanuit sponsorwerving hopen we de contributie zo laag mogelijk te kunnen houden.

• We voor een half jaar een nieuwe samenwerking zijn aangegaan met de DrieEssen. Een groep van 10 (assistent) trainers houdt om de beurt op zondagen van 09:00-10:30 uur samen met een medewerker van de DrieEssen toezicht tijdens het gezinszwemmen bij DrieEssen in Beek en Donk. De (assistent) trainers doen dit als vrijwilliger wat de Zwemvereniging een leuke korting oplevert op de maandelijkse huurprijs van het zwembad.

• Ook onze leden, na betaling van de entreeprijs, kunnen komen zwemmen tijdens het gezinszwemmen op zondagen bij de DrieEssen. Voordat je gaat zwemmen kun je tips aan je trainer vragen waar je extra op zou kunnen oefenen. En wie weet kan ook onze toezichthouder je ter plaatse voorzien van tips. . .

• Je via je ‘my club’ pagina (of de App) de voortgang van de zwemles kunt volgen bij ‘mijn prestaties’.

• Je via je ‘my club’ pagina (of de App) jezelf kunt afmelden voor een zwemles; bij ‘mijn komende trainingen’ kun je de datum kiezen waarop je niet kunt komen zwemmen.

• Al onze leden bij Intersport Gunneman te Helmond 10% korting ontvangen op zwemartikelen (zwembroeken, badpakken, bikini's, slippers, zwembrilletjes, snorkel sets e.d.). De korting geld niet in combinatie met andere acties en/of kortingsregelingen, ook cadeaubonnen vallen buiten deze regeling. Korting is alleen geldig in het Intersport filiaal in Helmond. Je kunt aan de kassa vermelden dat je lid bent van Zwemvereniging Beek en Donk.

• We tot slot alvast willen verklappen dat Zwemvereniging Beek en Donk samen met Bedovo dit jaar de ‘helpende handjes’ zijn van Kwizut! Binnenkort zal iedereen hier een aparte nieuwsbrief over ontvangen.

Vragen? Opmerkingen? We horen het graag!

Team Zwemvereniging Beek en Donk