Uitstapje Monkey Town Veghel van 4 t/m 8 jaar

Op zaterdag 6 oktober 2018 staat er een activiteit op het programma voor al onze leden in de leeftijd van 4 t/m 8 jaar.

Omdat het vorige jaar een daverend succes was, jullie houden van klimmen, klauteren en rennen. Gaan we ook dit jaar naar Monkey Town Prins Willem Alexander Sportpark 21, 5461 XL Veghel.

Geweldig toch? Heb je zin om mee te gaan? Schrijf je dan uiterlijk maandag 1 oktober in via de website of mail ons op activiteitencommissie@zwemverenigingbeekendonk.nl

We verzamelen om 9:45 uur op de parkeerplaats bij de brandweerkazerne, Raadhuisplein - Beek en Donk. Om zo, met auto’s, om 10:00 uur te vertrekken naar Veghel. Rond de klok van 15:00 uur zijn we hier weer terug. Bij niet genoeg auto’s kan de activiteit helaas niet doorgaan!!

Tijdens de activiteit zijn wij voor NOOD bereikbaar op nummer:   0413 - 231 231 Monkey Town Veghel.

LET OP: Er mogen géén waardevolle spullen, geld en etenswaren mee genomen worden. Wij zorgen voor de lunch, drinken en wat lekkers. Zorg ervoor dat je sokken mee neemt anders mag je niet op de klimtoestellen.

Voor vragen kun je op het zwembad terecht bij één van de leden van de activiteitencommissie of mail je vragen naar activiteitencommissie@zwemverenigingbeekendonk.nl.

Groetjes van de activiteitencommissie,

Björn, Joris, Remon, Tamara en Marijke