Geslaagd voor Zwemmend redden voor Zwembadmedewerkers

Op vrijdag 10 juni zijn Bas, Inge, Jeroen, Marijke en Marloes geslaagd voor het certificaat Zwemmend Redden voor Zwembadmedewerkers.
Dit certificaat is nodig om het diploma Lesgever zwem ABC te behalen en moet iedere 2 jaar opnieuw behaald worden.
Voor Jeroen en Marijke betekend dit dat ze weer een stapje dichterbij hun diploma zijn. Voor Bas, Inge en Marloes was het fijn om de oefeningen weer op te frissen en zij zijn voor de komende 2 jaar weer gecertificeerd.
Gefeliciteerd allemaal!

Zwemmen is veel meer dan baantjes kunnen zwemmen. Soms ga je kopje onder, soms stoot je tegen iemand aan, soms ligt er iets in je… Meer >

Op donderdagavond 21 maart hebben we de jaarlijkse clubkampioenschappen gezwommen.  Het was een geweldige avond met veel blije en… Meer >