uitndiging 9 t/m 15 jaar uitje handboogschieten

Beste jongens en meisjes,

Op zaterdag 2 juni 2018 staat er een activiteit op het programma voor al onze leden in de leeftijd
van 9 t/m 15 jaar. Hieraan zijn géén extra kosten verbonden.

We willen dit jaar weer iets stoers gaan doen, handboogschieten en dat gewoon in de buurt, namelijk bij:

Tijd: 13:30 tot 17:00 uur

Locatie: Handboogvereniging Strijd in Vrede Heereindsestraat 8a – Beek en Donk (samenkomst en ophalen gebeurt hier)

Tijdens de activiteit zijn wij voor NOOD bereikbaar op nummer: 06-29 077 877 (Marijke van de Kerkhof).

Geweldig toch? Heb je zin om mee te gaan? Schrijf je dan snel in via onze website; www.zwemverenigingbeekendonk.nl (persoonlijk inloggen en dan naar tabblad activiteiten).
Inschrijven kan t/m 25 mei 2018.

Wij zorgen tevens voor een volle buik en drinken.

Voor vragen kun je op het zwembad terecht bij één van de leden van de activiteitencommissie.

Groetjes van de activiteitencommissie,

Björn, Remon, Indy, Joris en Marijke

Zwemmen is veel meer dan baantjes kunnen zwemmen. Soms ga je kopje onder, soms stoot je tegen iemand aan, soms ligt er iets in je… Meer >

Op donderdagavond 21 maart hebben we de jaarlijkse clubkampioenschappen gezwommen.  Het was een geweldige avond met veel blije en… Meer >