Huldiging jubilaris Toon Leenders

Zwemvereniging Beek en Donk heeft op dinsdag avond 6 februari de jaarlijkse algemene ledenvergadering gehouden in het Ontmoetingscentrum. Naast het jaarverslag, het financiƫle verslag, de begroting en het vaststellen van de contributie was er ook aandacht voor een jubilerend lid. Toon Leenders werd gefeliciteerd met zijn 25 jarig jubileum bij de zwemvereniging. Toon is in 1992 als bestuurslid (penningmeester) begonnen bij de vereniging en heeft destijds onder andere de automatische incasso ingevoerd. Na zijn aftreden als bestuurslid in 1996 is hij betrokken gebleven bij de vereniging, waar hij op donderdag avond zwemt. Toon heeft een cadeaubon en een bos bloemen overhandigd gekregen. Zwemvereniging Beek en Donk bedankt tuincentrum De Biezen voor de sponsoring van het boeket.

Zwemmen is veel meer dan baantjes kunnen zwemmen. Soms ga je kopje onder, soms stoot je tegen iemand aan, soms ligt er iets in je… Meer >

Op donderdagavond 21 maart hebben we de jaarlijkse clubkampioenschappen gezwommen.  Het was een geweldige avond met veel blije en… Meer >