Zaterdag 20 mei 2017: Activiteit leden 9 t/m 15 jaar

Dat jullie van zwemmen houden weten we natuurlijk allang, maar wat nou als we gaan zwemmen bij:
     Het Meerdal - CenterParcs (Laagheideweg 11, 5966 PL America)
Geweldig toch? Heb je zin om mee te gaan? (mits in het bezit van minimaal diploma B!)
Geef je dan uiterlijk vóór 12 mei 2017 op, door het inschrijfformulier op onze website in te vullen (wel eerst persoonlijk inloggen natuurlijk). Je kunt ook een mail sturen naar activiteitencommissie@zwemverenigingbeekendonk.nl. Aan deze activiteit zijn géén extra kosten verbonden.

Op zaterdag 20 mei verzamelen om 14:45 uur op de parkeerplaats bij de brandweerkazerne, Raadhuisplein - Beek en Donk. Om zo, met auto's, om 15:00 uur te vertrekken naar America. Rond de klok van 21:00 uur zijn we hier weer terug.

LET OP: Er mogen géén waardevolle spullen, geld en etenswaren mee genomen worden. Wij zorgen voor een diner, 1x drinken en wat lekkers. Enkel extra drinken mag meegenomen worden.

Voor vragen kun je op het zwembad terecht bij één van de leden van de activiteitencommissie.

Groetjes van de activiteitencommissie,
Björn, Joris, Remon, Dennis en Marijke