16+ uitje

door
Beste leden,

Zoals al in het jaarrooster staat vermeldt wordt is op zaterdag 25 maart 2017 het 16+ uitje.
Schrijf je in via de website of mail ons op activiteitencommissie@zwemverenigingbeekendonk.nl.

We willen je hierbij uitnodigen om mee te gaan eten bij Chinees restaurant de Chinese Muur.

Het arrangement bestaat uit 3 uur onbeperkt eten en drinken. Indien je je (niet zwemmende) partner mee wilt nemen is deze van harte welkom. We vragen voor leden een eigen bijdrage van € 15,00 p.p. De kosten voor de partner zijn echter geheel voor eigen rekening en bedragen € 28,75 p.p. Gelieve deze bedragen gepast / contant voor het eten te betalen aan de activiteitencommissie (op de avond zelf).

We ontmoeten elkaar op locatie:            Kerkstraat 2, 5469BN Erp
wanneer:                                             zaterdag 25 maart 2017
Tijd:                                                    17:30 tot 20:30

Heb je zin om mee te gaan? Log dan in op de website en vul het inschrijf formulier in of stuur een mail naar activiteitencommissie@zwemverenigingbeekendonk.nl.

Let op uiterste inschrijf datum 22 maart 2017

Voor vragen kun je op het zwembad terecht bij één van de leden van de activiteitencommissie of stuur een mail naar activiteitencommissie@zwemverenigingbeekendonk.nl.

Wij hopen op een gezellige en geslaagde avond!!!

De activiteitencommissie.