42 Geslaagden bij Zwemvereniging Beek en Donk!

Zondag 5 februari  mochten 42 kandidaten van de Zwemvereniging op voor hun felbegeerde zwemdiploma.  Langs de kant  van het bad was het druk met ouders, verzorgers, opa’s en oma’s en andere familieleden, die toe keken hoe de kandidaten zwommen.
Met trots kunnen we zeggen dat de kandidaten hebben laten zien dat zij op donderdag avond hard geoefend hebben op de eisen van de verschillende diploma’s.  De inzet van de kandidaten en de inzet van de trainers heeft wederom tot een spetterend resultaat geleid.  Zwemvereniging Beek en Donk feliciteert de geslaagden met het behalen van het zwemdiploma.

Diploma A: Jan vd Berg, Manon Bloemers, Celine Bussers, Esmee Dijk, Ayrem v Houten, Eva Migchels, Maylah v Offenbeek, Neele v Teeffelen, Ginny Verbakel, Layla Almostafa
Diploma B: Nova Bloemers, Yordi Endevoets, Joany Kleinlugtenbeld, Desley v Schijndel, Dennis Zwenger, Glenn Mulder
Diploma C: Mart v Bommel, Eki Brekelmans, Leko vd Eijnden, Sabine v Goch, Rosanne Hoogenboom, Florian Janssen, Ingmar Penninx, Peer Penninx, Daan Swinkels, Nienke Vereijken
Zwemvaardigheid 1: Meike Kampen, Ties Kortleever, Tycho Murray, Stein v Schaijk, Isa Kluijtmans
Zwemvaardigheid 2:  Dineke Penninx
Zwemvaardigheid 3: Karsten Broeders, Jarno v Eerd, Mirte Hocks, Lisa v Melis
Survival 1: Thymen Broeders, Fleur Donkers
Survival 3: Danielle Jespers, Niels v Schaijk, Naichel Werdens
Snorkelen 1: Jolijn vd Kerkhof

Zwemvereniging Beek en Donk bedankt tevens alle vrijwilligers die ervoor gezorgd hebben dat het weer een geslaagde middag was!