Sponsors gezocht!

Beste leden, beste ouders/verzorgers,

Met dit bericht willen wij jullie betrekken bij het werven van sponsoren voor de zwemvereniging.
We hebben vastgesteld dat de huidige contributie niet toereikend is om de kosten die de vereniging maakt te kunnen dekken (denk aan de huur van het zwembad, het lidmaatschap van het leerlingvolgsysteem, de website, de activiteiten binnen en buiten het bad en de vergoeding voor onze trainers). Tijdens de algemene ledenvergadering zal er door het bestuur een voorstel tot contributieverhoging worden gedaan.

Naast het voorstel om de contributie te verhogen zijn wij op zoek naar andere middelen om extra inkomsten binnen te halen. Zo willen we sponsoren gaan werven. Hiervoor willen we gebruik maken van ons en jullie netwerk.
We zoeken twee soorten sponsoren:
  1. Sponsoren die  goederen willen sponsoren;
  • Ongeveer 5 bosjes bloemen per jaar,
  • Strooigoed en chocoladeletters,
  • Kerstpakketten voor de trainers en het bestuur,
  • Een traktatie voor bij de uitreiking van het diplomazwemmen (zoals een zakje chips, een mars/twix),
  • Ranja,
  • Een traktatie (bijv. een snoepje) bij een uitje of tijdens een speciale zwemavond,
  • Cartridges om o.a. de zwemdiploma’s te kunnen printen,
  • Bekers en medailles voor de clubkampioenschappen,
  • Nieuwe tenues voor het team; een polo met logo van de vereniging (en desgewenst met een logo van de sponsor) en korte broek.

2. Sponsoren die een vast bedrag per jaar willen sponsoren. Voor €100,00 vermelden wij het bedrijfslogo voor de duur van één jaar op onze website. Voor €150,00 besteden we, naast het bedrijfslogo op onze website, ook nog aandacht aan het bedrijf via onze facebookpagina.
Wij zullen van elke sponsor een logo vermelden op onze website. Ook zullen wij bepaalde zaken delen via facebook. Dit geeft een groot lokaal bereik. Tevens zorgen wij ervoor dat onze sponsoren uniek zijn. Zo willen we graag werken met één plaatselijke bloemist, boekhandel, supermarkt en dergelijke.
Heb jij zelf een bedrijf of winkel of ken jij binnen je netwerk iemand met een bedrijf of winkel die de zwemvereniging zou willen sponsoren, laat het ons dan weten! Met het binnenhalen van zoveel mogelijk sponsoren hopen wij de contributie in de toekomst zo laag mogelijk te kunnen houden, zodat zwemles bij onze vereniging voor iedereen toegankelijk blijft!

Laat ons je mogelijkheden weten door een mail te sturen naar: voorzitter@zwemverenigingbeekendonk.nl
Bedankt alvast voor het meedenken!

Vriendelijke groeten, Team Zwemvereniging Beek en Donk