Sponsorzwemmen €1515,80 opgehaald voor De KanjerKetting!

Op donderdagavond 3 november heeft zwemvereniging Beek en Donk met het onthullen van een cheque het bedrag bekend gemaakt dat is opgehaald met het sponsor zwemmen op 13 oktober jl. Omringd door de zwemmers van het eerste lesuur werd de cheque uitgepakt waarop een prachtig bedrag van €1396,80 te zien was. Na het onthullen van de cheque bleek dat er een aantal kinderen waren die hun sponsorgeld nog niet hadden ingeleverd, waardoor het uiteindelijke bedrag op €1515,80 uit kwam! De cheque werd omringd door trotse kinderen; zij hebben samen voor kinderen met kanker een mooi gedrag bij elkaar gezwommen! Van  het opgehaalde bedrag kunnen 18 KanjerKettingen worden betaald! Zwemvereniging Beek en Donk heeft het geld inmiddels overhandigd aan De KanjerKetting en kijkt met een goed gevoel terug op deze mooie avond,  met een echt verenigingsgevoel! Voor elkaar, met elkaar! De sponsoravond is georganiseerd door twee trainers, Elsina en Bas. Zij zijn met een groot applaus van alle kinderen bedankt voor hun inzet!
Bent u nieuwsgierig geworden naar onze zwemvereniging,  neem dan eens een kijkje op onze website www.zwemverenigingbeekendonk.nl, kom op donderdagavond vrijblijvend een kijkje nemen tijdens een van onze zwemuren of geniet van 2 gratis proeflessen!

Geen nieuwsberichten gevonden