Zwemvereniging Beek en Donk staat vroeg op voor het diploma zwemmen!

Terwijl het buiten nog een beetje donker was en bij de meeste huizen de gordijnen nog gesloten waren stonden om 08:00 uur de trainers en het bestuur van onze zwemvereniging al klaar bij het zwembad.  Het diploma zwemmen startte deze keer al om 08:30 uur. “Zo vroeg al…?”was de vraag van vele familieleden die kwamen kijken. Voor de kandidaten zelf leek het wel prettig te zijn om niet de hele dag in spanning te hoeven zitten voor het diploma zwemmen. Om 08:30 uur startte de kandidaten met zwemmen voor het A en B diploma, daarna gevolgd door de kandidaten van de diploma’s C, Zwemvaardigheid 1, Survival 1 en Snorkelen 2. De kandidaten van Wereldslagen 1 hebben afgelopen donderdag hun diploma al behaald. De kandidaten hebben allemaal laten zien dat zij de eisen van de verschillende diploma’s goed beheersten en zijn daarom allemaal geslaagd. De zwemvereniging Beek en Donk feliciteert hen met hun diploma!

Diploma A: Eki Brekelmans, Leko vd Eijnden, Nine v Hoof, Florian Janssen, Peer Penninx, Daan Swinkels, Nienke Vereijken, Justin vd Westerlo en Thomas Cornelissen.
Diploma B: Jayson Binda, Mart v Bommel, Sabine v Goch, Rosanne Hoogenboom, Ingmar Penninx en Caithlyn Verbrugge
Diploma C: Faylin v Diermen, Janne Donkers, Dyantha Paul, Daan vd Rijt en Senna Murray
Zwemvaardigheid 1: Roy Aarts, Nina vd Bogaard, Sarah Donkers, Geertjan vd Kerkhof, Jolijn vd Kerkhof en Dineke Penninx
Survival 1: Kevin Biemans, Sanne v Gelder, Danielle Jespers, Niels v Schaijk en Evelien Vaessen