Zwemvereniging Beek en Donk gaat naar America

Het was een lange reis… helemaal naar America.
Dat onze leden van zwemmen houden is ons bekend… tja, anders waren ze geen lid bij onze vereniging. En laat er nou net een prachtig zwemparadijs in America liggen; Center Parcs Het Meerdal.
Op zaterdag 28 mei stond een uitje voor onze jeugd van 9 t/m 15 jaar op de planning.
Om 15:00 uur zijn we vanuit Beek en Donk met auto’s vertrokken naar America. Om er samen een gave dag van te maken. Er is van alles te doen; familieglijbaan, wildwaterbaan, golfslagbad enz.
Het koude dompelbad was bij veel kinderen favoriet, het was ook lekker weer om even buiten te zwemmen.
Iedereen had er zin in. Gelukkig kwamen de kids ons zo af en toe verlossen van snoepjes.
Om 18:00 uur kwam iedereen volgens afspraak gezellig frietjes eten en natuurlijk een heerlijk ijsje toe… om vervolgens weer snel te gaan zwemmen.
Helaas kwam rond de klok van 21:00 uur een einde aan deze gezellige dag en kon iedereen weer moe maar voldaan huiswaarts. Jongens en meisjes bedankt voor jullie enthousiasme en tot donderdag.

Namens de Activiteitencommissie van Zwemvereniging Beek en Donk

Zwemmen is veel meer dan baantjes kunnen zwemmen. Soms ga je kopje onder, soms stoot je tegen iemand aan, soms ligt er iets in je… Meer >

Op donderdagavond 21 maart hebben we de jaarlijkse clubkampioenschappen gezwommen.  Het was een geweldige avond met veel blije en… Meer >